sobota, 15 grudnia 2018

MOJA ŚWIĄTECZNA PLAYLISTA



Czy Wy też macie już dość świątecznego przeboju grupy Wham? 

Nie zrozumcie mnie źle, uwielbiam tę piosenkę, ale... ile można?! Na osłodę mam dla Was piosenki, które są równie świąteczne, a jednak mniej oklepane.


Oto moja alternatywna świąteczna playlista! 



Trafiły na nią w większości polskie piosenki, lecz nie tylko.
Myślę, że spodoba się każdemu kto lubi rozbujane klimaty R&B (Come december czy 8 days of Christmas), ale też wzruszenia (Mario, czy już wiesz? albo Grudniowy) oraz uwspółcześnione teksty (Hej, święty i Piosenka zimowa).


Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak mocno, jak mnie! :)




A jakie są Wasze ulubione świąteczne piosenki?



Na kanale pojawił się nowy vlogmas! :)


7 komentarzy:

  1. Mam dwie ulubione świąteczne piosenki- "All I want for Christmas is You" oraz "Last Christmas". W tym okresie słucham jednak takich utworów jak przez cały rok 😁
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ogóle to omijam szeorkim łukiem świąteczne akcenty. Nie za bardzo czuję tę "magię" i w sumie to nawet choinek nie ubieram.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej lubię słuchać tych kultowych przebojów, ale w związku z tym, że co roku śpiewam na koncercie świątecznym mam okazję poznać coś nowego, co urozmaica moja playlistę świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę... Ja jeszcze w tym roku nie stworzyłam sobie playlisty, ale zapiszę sobie Twoją grafikę w ramach inspiracji i w wolnej chwili coś sobie sklepię :D (w sensie playlistę :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam "Last Christmas" - Wham'u :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, super pomysł na post! Ja, jako że bardzo lubię słuchać Sii, to uwielbiam jej świąteczno-zimową playlistę :)
    Pozdrawiam! ♥
    https://ogrodliteracki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. All I Want For Christmas i Wszystko Czego Pragnę Accantusa - kocham!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 another pony , Blogger