środa, 19 grudnia 2018

DARMOWE ŚWIĄTECZNE GRAFIKI DO WYDRUKOWANIA




Coraz bliżej święta! A w związku z tym pora na prezenty... :) 

Dzisiaj mam dla Was coś specjalnego - przygotowywałam dla siebie grafiki do bullet journalu i pomyślałam sobie, że może i Wam się przydadzą. 


Możecie wykorzystać je jak tylko chcecie - tak jak ja w bujo, jako plakat oraz w każdy inny sposób, jaki przyjdzie Wam do głowy.

Jak widzicie wykorzystałam teksty  moich ulubionych piosenek świątecznych w naszym ojczystym języku, bo z angielskimi tekstami grafik jest mnóstwo i łatwo je odnaleźć w sieci.



Dajcie znać jakich tekstów Wam zabrakło w tym zestawieniu, chętnie przypomnę sobie więcej świątecznych piosenek! :)



Nowy film na kanale: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 another pony , Blogger